Το αποτελεσματικό CRM δημιουργεί πιστούς πελάτες

Η σωστή διαχείρηση των σχέσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη είναι ζωτικής σημασίας για μια εταιρεία που επιχειρεί να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών της και φυσικά το customer loyalty.

Οι λύσεις CRM (Customer Relationship Management) αποτελούν τον ιδανικό σύμμαχο των επιχειρήσεων που έχουν ανεβάσει ψηλά τον πήχη και επιθυμούν την πιστότητα και ικανοποίηση των πελατών τους, μιας και οι λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά του CRM στοχεύουν ακριβώς αυτή την ανάγκη.

Τι μπορεί να προσφέρει λοιπόν το CRM στις σχέσεις με τους πελάτες;

Πολύτιμα insights…σε πραγματικό χρόνο
Με τις λύσεις που προσφέρει ένα σύστημα CRM, υπάρχει η δυνατότητα για τις επιχειρήσεις να συγκεντρώνουν στοιχεία και δεδομένα τόσο για τους νέους όσο και τους υφιστάμενους πελάτες τους. Με το τρόπο αυτό, υπάρχει καλύτερη κατανόηση των αναγκών που έχουν οι πελάτες σε προϊόντα και υπηρεσίες, γεγονός που βελτιστοποιεί την ικανοποίηση τους. Τα στοιχεία συγκεντρώνονται σε πραγματικό χρόνο και αποτελούν μοναδική πηγή πληροφοριών σχετικά με συμπεριφορές, αντιλήψεις και στόχους των πελατών. Επιπλέον, οι εταιρείες μπορούν να χτίσουν προφίλ πελατών με γεωγραφικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά, βασισμένα στα δεδομένα που προσφέρει το CRM. Ταυτόχρονα, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα παροχής προσωποποιημένων υπηρεσιών στους πελάτες βελτιώνοντας σημαντικά το customer service. Για παράδειγμα, η σωστή χρήση ονομάτων, επαγγελματικών τίτλων κ.ο.κ., ενισχύει την αίσθηση του πελάτη αναφορικά με τη σημασία που του αποδίδει η επιχείρηση.

Το marketing έχει πρόσωπο…και χαρακτήρα
Η γενικότερη τάση στο marketing απαιτεί ξεχωριστή αντιμετώπιση, προσωποποιημένη στρατηγική και στοχευμένες προτάσεις. Το CRM προσφέρει σημαντική βοήθεια στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες, επιτρέποντας στις εταιρείες που το εφαρμόζουν να δημιουργήσουν εξατομικευμένο περιεχόμενο και στοχευμένες προτάσεις προϊόντων που θα οδηγήσουν σε αύξηση πωλήσεων. Οι πελάτες που θα λάβουν περιεχόμενο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, είναι σίγουρο πως θα αισθανθούν σημαντικοί, και σίγουροι ότι επέλεξαν την κατάλληλη επιχείρηση η οποία θα ανταποκριθεί στην ικανοποίηση αυτών των αναγκών.

Εξασφαλισμένη αφοσίωση πελατών
Το CRM είναι ένα πολύ έξυπνο εργαλείο. Μπορεί άμεσα να αναγνωρίσει τους πιστούς πελάτες μιας επιχείρησης. Με τη σωστή παραμετροποίηση του συστήματος, κάθε τμήμα marketing μπορεί να οργανώσει προσωποποιημένες καμπάνιες, βασισμένες στα δεδομένα που προσφέρονται, οι οποίες θα περιλαμβάνουν ειδοποιήσεις, εκπτώσεις και επιβραβεύσεις για τους πιστούς πελάτες! Στην ουσία πρόκειται για προγράμματα loyalty τα οποία θεωρούνται πολύ σημαντικοί παράγοντες για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Και για να αφήσουμε τους αριθμούς να μιλήσουν για εμάς:

Το 67% των ενηλίκων στις ΗΠΑ είναι διατεθειμένο να προσφέρει στις επιχειρήσεις, βασικές προσωπικές πληροφορίες, σε αντιστάθμισμα για ακόμη καλύτερες υπηρεσίες και προϊόντα
Το 68% των millennials ισχυρίζονται πως δεν θα παρέμεναν αφοσιωμένοι σε ένα brand, εφόσον δεν διέθετε εξαρχής ένα πρόγραμμα loyalty.
Οι πελάτες που «επανέρχονται», ξοδεύουν περίπου 67% περισσότερα χρήματα από τους πελάτες της «μίας φοράς»